Źródło mojej pasji...

Źródło mojej pasji...

środa, 6 kwietnia 2011

Poduszeczka z konikiem

Dzisiaj muszę się pochwalić sama wykonałam pierwszą poduszeczkę - inspiracją były dla mnie podusie wykonane przez Abily i Maja71 http://tymczasem-maja71.blogspot.com/2010/12/swiatecznosci-ciag-dalszy.html - można zajrzeć i podziwiać.

Robiłam ją chyba 4 godziny :) jako że nie posiadam maszyny do szycia wszystko wykonałam ręcznie...
Od razu zawisła na łóżeczku Nikusi - aż mnie korci aby wykonać większą wersję ale jak powiększyć wzór?????


Miłego wieczorku wszystkim odwiedzającym

1 komentarz:

  1. Śliczna zawieszka,podusia.Powiedz czy koronke wszylaś miedzy 2 warstwy materialu czy oddolu???Jeśli chcesz by haft byl większy, krzyżyk rób na dwa oczka albo trzy i uzyj wiecej nitek muliny.

    OdpowiedzUsuń